Zašto praktikovati pilates?

Kada se spomene pilates mnogi zamišljaju gomilu žena koje leže na strunjačama, drže noge u vazduhu i jedva dišu. Međutim, pilates, nije toliko jednostavan kako se čini, veoma je dobar za one koji ne žele da bilduju ili ne smeju da rade naporne kardio treninge. On pomaže da oblikujete telo i mišiće učinite vretenastim.

Uz pilates postajete fleksibilniji

Ako imate višak kilograma i ne možete da dohvatite prste na nogama dok sedite, a da pritom ne osetite bolove i zatezanje, pilates bi vam prijao da se lako vratite u formu. Postaćete fleksibilnije i smanjićete rizik od povreda. Ono što je najbitnije, kada je pilates u pitanju, je dejstvo koje ima na kičmeni stub i zglobove jer se zasniva na fizikalnoj terapiji. Istegnućete kičmu i složićete pršljene na pravi način. Pilates će vam pomoći da povećate svoju razgibanost i učiniće da vaše telo cirkuliše, bez naglih pokreta i teških treninga.

Pomažete telu koje trpi usled predugog sedenja

Kada sedite previše na poslu, vaše telo mnogo trpi. Pored toga što je mlitavo, javljaju se i bolovi. Bavljenje pilatesom neće učvrstiti vaše trbušnjake, ali će vam primetno definisati trup. Pomoći će vam da se oslobodite bolova i pružiće vam bolju pokretljivost. Pilates neće gađati isključivo mišić prednjeg stomačnog zida, već i bočne trbušne mišiće, kao i mišiće koji grade pod karlice. Reč je o mišićima koji daju potporu vašem držanju. Idite na pilates, pomozite svom telu.

Pripremate se za napornije treninge

Da povećate snagu, ne morate da dižete određene težine. Pomoću pilatesa ojačajte telo i pripremite se za veće težine. Pilatesom ćete izgraditi čvrste temelje, koji će otkloniti bilo kakve slabosti pri podizanju tegova. Pilates je odlična dopuna treningu snage i izdržljivosti. Imaćete stabilniju posturu, kičmu, čvršće karlične veze i jezgro, što je naročito bitno za podizanje većih težina iz čučnja.

Uz pilates brzo gubite kilograme

Mada visoko-intenzivni treninzi više obećavaju, uz pomoć pilatesa je moguće da izgubite i 5 kg za mesec dana. Pored gubitka kilograma izdefinisaćete telo. Tokom čitavog pilates treninga, mišići su pod stalnom tenzijom, kombinacijom sporih i brzih pokreta.

Uz pilates aktivirate zapostavljene mišiće

Već posle prvog treninga osetićete koliko su zapostavljeni određeni mišići, jer će vas boleti. Dobra strana pilatesa je što je reč o treningu koji će aktivirati čitavo telo. Dovoljna su tri  intenzivna treninga u toku nedelje da primetite rezultate. Zanimljivo je da ćete pilatesom raditi na svom gluteusu – mišiću kog većina žena nema običaj da radi izolovano, a važan je stabilizator pokreta. Kad je gluteus slab, trpe kukovi i kvadricepsi. Snažna zadnjica je važan element u izgradnji snažne posture. Jedino što je gotovo nemoguće da ćete dobiti samo trenzima pilatesa jeste mišićna masa.  To vam možda nije toliko bitno, koliko da se zategnete, smršate i zaboravite na bol.

Pilates opušta nervni sistem

Pilates smiruje nervni sistem, snižava nivo kortizola i olakšava mršavljenjeKao aktivnost malog opterećenja uključuje i vežbe disanja, što mu daje sposobnost da smiri nervni sistem. Ovaj trening vas uči kako da bolje kontrolišete telo kada je ono pod fizičkim ili mentalnim stresom.Učite da dišete dublje što pomaže da se pokrene smirivanje mozga. To je psihološki odgovor tela koji prirodno smanjuje stres.

OSTAVITE ODGOVOR

Molimo unestite Vaš komentar
Molimo unestite Vaše ime ovde